Blogeissa on yksi ongelma. Mielenkiintoinen otsikointi. Ikinä en keksi mitään nokkelaa ja mielenkiintoista ja maailmoja mullistavaa.

Tänään olisi viimeinen päivä hyödyntää baaritupakointia. Vip-kutsu Henkkaan kilahti kännykkään, mutta tuskin tulee lähdettyä mihinkään, huomenna töitä ja tolkuttomat univelat. Nukkuminen voisi olla oikeasti ihan jees joskus. Ja jos vielä voisi nukkua ilman jotain omituisia unia, missä saan vain käsittämättömiä raivokohtauksia ja heittelen ihmisiä niskaperse-otteella ovesta ulos. Kyllä, piis, laav änd rokkenrol, olen rauhaisa ja sopuisa ihminen.

Muuten, miten joku ihminen voi olla niin hankala ja raivostuttava ja kaikin puolin ärsyttävä, että pelkästään sen nimen kuuleminen saa niskavillat nousemaan pystyyn?

Ainakin tänään on hyvä sää, voisi harkita koiran kanssa lenkille lähtemistä. Olisi kyllä pakko, olen luistanut siitä jo vähän liiaksi.

PS. Olen ylpeä itsestäni. Jaksoin juosta talvikuntoisena 2 km metsässä yhtä menoa. Minä, joka yleensä inhoan juoksemista, vaikka lenkillä käynkin melkein päivittäin. Jee jee, vähänkö oon nyt ehkä timmi syksyllä tällä menolla.