Tehdäkseni tahtoni selväksi teille kaikille:

1. Minä olen sinun Jumalattaresi, sinulla ei saa olla muita palvonnan kohteita.

2. Älä käytä väärin Jumalattaresi nimeä. Lausu se mahdollisimman usein, rakkaudella ja kunnioituksella sekä suurella nöyryydellä.

3. Pyhitä elämäsi. Minulle.

4. Kunnioita Minua.

5. Tapa, jos siten vahvistat muiden rakkautta Minua kohtaan.

6. Älä petä. Kumppanisi pettäminen on sama kuin pettäisit Minua.

7. Varasta. Kaikki kallisarvoinen kiinnostaa Minua ja Minun on saatava se. Sinä tuot sen Minulle.

8. Älä lausu väärää todistusta Minusta.

9. Tavoittele kaikkea, mikä ei ole sinun uhrataksesi sen Minulle.

10.  Tavoittele lähimmäisesi puolisoa, autoa, omakotitaloa, golf-mailoja ja kaikkea, mikä hänelle kuuluu. Tietenkin uhraat ne myöhemmin Minulle.

Neitsyet, mirhamit, kulta ja muut uhrilahjat otetaan vastaan turhia kyselemättä.